Najčešća pitanja .. “Vodič za kupnju”
U kojim zemljama mogu kupovati putem Interneta?
Putem internetske stranice klimazavas.hr možete kupovati u Republici Hrvatskoj.
Hoću li dobiti isti proizvod koji vidim na fotografiji?
Snimljene fotografije su najviše kvalitete kako bi prikazale sve detalje svakog proizvoda. Odstupanja su moguća kod proizvoda na čiji krajnji izgled utječe karakteristika sirovina od kojih je načinjen, kao u slučaju ručno izrađenih proizvoda.
Mogu li povremeno primati informacije e-poštom o novostima i ponudama?
Kako bi primali najnovije informacije, korisnici internetske stranice klimazavas.hr mogu se predbilježiti na newsletter s informacijama o ponudama i novim proizvodima. Predbilježiti se možete na dnu stranice desno u odjeljku Newsletter.
Mogu li otkazati predbilježbu na klimazavas.hr newsletter?
Dostava koju vršimo putem GLS dostavne službe u pravilu stiže na odredište u Hrvatsku u roku 2-6 radna dana nakon izvršene narudžbe odnosno uplate, ukoliko nije drugačiji rok naveden kod samog proizvoda.
Je li potrebno kreirati korisnički račun?
Ne nije, ali vam preporučuje stvaranje korisničkog računa jer će vam olakšati sljedeću kupnju. Također, imat ćete povijest narudžbi, povrata i račune.
Ima li internetska stranica klimazavas.hr Korisničku službu?
Da, možete joj se obratiti putem obrasca za kontakt ili pozivom na broj 023 311 193 (pon.-pet. 08.00 – 16.00 sati)
Je li moguće otkazati narudžbu?
Da, ako još nije započeo postupak otpreme. Narudžbu možete otkazati pomoću obrasca za kontakt ili pozivom na broj 023 311 193.
Što da učinim ako primim artikl različit od naručenog?
Pogrešan artikl ćemo pokušati što prije zamijeniti bez dodatnog troška. Zamjenu možete zatražiti putem obrasca za kontakt ili pozivom na broj 023 311 193.
Što su Pravila zaštite privatnosti internetske prodavaonice klimazavas.hr?
Sve potrebne informacije pronaći ćete na poveznici: Pravila zaštite privatnosti.
Kako mogu dodati artikl u svoju košaricu?
Nakon odabira artikl i broj komada, potrebno je kliknuti gumb “Dodaj u košaricu” kako biste ga uvrstili u svoju narudžbu.
Koje korake moram poduzeti kako bih izvršio narudžbu?
- Odaberite kategoriju koja vas zanima.
- Kliknite na proizvod koji želite kupiti i tada ćete moći pogledati nekoliko fotografija proizvoda, njegov naziv, oznaku, opis, cijenu.
- Odaberite broj komada i dodajte proizvod u košaricu. Na desnoj tamnoj podlozi pojavit će se podaci o proizvodu u košarici, možete odabrati nekoliko opcija “Korigirati broj komada prizvoda” „Pogledati košaricu” ili „Krenuti na plaćanje”.
- Napominjemo da za obradu vaše narudžbe imate dvije mogućnosti: možete se prijaviti ili ostvariti narudžbu kao gost.
- Ako se želite prijaviti, potrebno je navesti svoje osobne podatke, adresu za račun, adresu dostave i sl.
- Navedite svoje podatke, obavezno odaberite zemlju plaćanja Hrvatska ili Slovenija te način plaćanja.
- Prihvatite uvjete kupovine i kliknite “Naručite”
- Nakon toga, primit ćete poruku elektroničke pošte s opisom vaše narudžbe te podacima za uplatu.